tag:blogger.com,1999:blog-8101979649713548025.post2754535426570402752..comments2022-11-18T13:06:06.421+01:00Comments on TEAM BJØRNVIK: Claus Bjørn Jeppesenhttp://www.blogger.com/profile/12062124866828046516noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-8101979649713548025.post-45494871112287304742009-04-13T20:04:00.000+02:002009-04-13T20:04:00.000+02:00Jeg fik den op på 31 knob med den 15 tommer, et pa...Jeg fik den op på 31 knob med den 15 tommer, et par knob mere end en med alu propellen. Båden vejer en del ;-) men kan stadig køres lovligt på min 1800 kg`s brenderup..<BR/>Jeg kan se i brugermanualen at en 115 hk skal køre mellem 5800-6400 omdr.Claus Bjørn Jeppesenhttps://www.blogger.com/profile/12062124866828046516noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8101979649713548025.post-21939380055772944822009-04-13T19:24:00.000+02:002009-04-13T19:24:00.000+02:00Tillykke med bloggen.. du er føjet til listen:-) J...Tillykke med bloggen.. du er føjet til listen:-) Jeg går ca. 27kn - 6100 o/min med 15´ ballistic og fuld skrue, på ca. 2100kg båd + to md. og grej så lidt besynderligt du kun går 5500.. øh hva vejer din skude egentligt reelt??? hvilken fart kom du fræsende med??Johnny F.https://www.blogger.com/profile/07675060568152244953noreply@blogger.com