fredag den 4. juni 2010

Hårdt arbejde betaler sig


Vi tog lige et par hårde dage på jobbet onsdag / torsdag så vi ikke behøvede arbejde over lørdag inden åbent hus på Flyvestationen....og i dag kom vi hjem til normal tid :-) Hvad gør man så når man har fået et par timer i overskud ??
Selvfølgelig på pighvar jagt :-) Havde min Vänern trollingmakker Knud med på hans første pighvartur...han startede med at vade til England og stod i vand til livet inden jeg fik stoppet ham og sendt ham tilbage på stranden for at fiske, han lignede et stort spørgsmåltegn...for der kunne man da ikke fange fisk !!!
Men femte kast, bang så havde Knud hans første pighvar på ca. 1,5 kg ....han lignede dog stadig et spørgsmåltegn da han forsøgte at lande den, he,he....sådan en djævel suger sig bare fast i sandet.
Jeg ville prøve noget nyt idag, fandt en kasse Sika-løje som jeg havde stjålet fra Brian " Quicksilvers" fryser i Sverige...et Anchovy Special hoved på...1 time efter stod det 3 - 1 til løje mod Tobis :-)
Knud var ved at opgive da han fik et rigtigt godt hug...han kunne slet ikke løfte den fra bunden og efter en længere kamp måtte jeg ud og håndlande dagens største pighvar på 2, 8 kg og 52 cm...taget i halen...det var nok derfor han kæmpede så meget med den :-)
Vi sluttede 3-2 til løje...mon ikke man også kan bruge små skaller ??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar