onsdag den 16. juni 2010

Tobisholder model 2


Her en anden model. Lavet ud af en rodekasse-wobler.
De lokale ved Vesterhavet bruger et alm. fladfiskeforfang og sildestykker og det fanger de fisk på. Jeg kan godt lide at være lidt avanceret...ikke sikkert det hjælper :-)
Nu sad jeg og kedede mig alligevel da jeg måtte tage en " ondt i ryggen dag" og venter kun på kiopraktoren kan tage mig og lige sætte et par ribben på plads igen i ryggen....det er det man får ud af millitær træning, fuld udstyr på skydebanen og skal kaste sig rundt som en anden 20 årig,he,he

1 kommentar:

  1. Hej har du prøvet med agn snor det er en slags gummisnor som man bare snor rundt om og der skal ikke bndes knude fik det vist af en i norge da vi fsikede efter flynder og må sige det er effektivt til at beholde agnen på

    Morten B

    SvarSlet